1100 Sport PRO

Sportowe nastawienie

Just PROs

Model 1100 Sport PRO to najpotężniejszy Scrambler w rodzinie. Dzieło sztuki ze sportowym nastawieniem i najbardziej kompletny Scrambler.

 

Cena od 78 900 PLN

 

4-letnia gwarancja bez limitu kilometrów 4Ever Ducati.
Dystrybutor zastrzega prawo do zmiany cen.

Silnik

Silnik

Chłodzona powietrzem i olejem jednostka L-twin zapewnia płynne przyspieszanie z każdego poziomu obrotów.

Kultowy styl

Kultowy styl

Scrambler 1100 Sport PRO w kolorze "Matt Black" wyposażony jest w niską kierownicę oraz lusterka w stylu Cafe Racer. Logo 1100 umieszczono na wymiennych bocznych panelach zbiornika paliwa.

Pełny technologii

Pełny technologii

Elektronicznie zarządzana przepustnica Ride by Wire oraz platforma inercyjna sprawiają, że Scrambler 1100 Sport Pro zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa aktywnego. Model wyposażony jest w kontrolę trakcji DTC i Cornering ABS.

Brembo

Brembo

Dwie półpływające tarcze o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski Brembo Monobloc M4.32. W standardzie Bosch Cornering ABS.


Öhlins

Öhlins

Zawieszenie Öhlins z regulacją zapewnia 150 mm skoku, aby sprostać wszystkim wymaganiom – od przeszkód typowych dla miasta, do tych spotykanych w lekkim terenie. Połączenie komfortu i sportowego nastawienia.

Oświetlenie LED

Oświetlenie LED

Reflektor ze szklanym kloszem i światłem do jazdy dziennej. Kierunkowskazy LED.

Przyjrzyj się bliżej

Daj się porwać

Liczby

Wszystkie szczegóły i specyfikacje, których potrzebujesz

Silnik
Przeniesienie napędu
Podwozie
Wymiary i masa
Wyposażenie
  • Liczby
  • Wszystkie szczegóły i specyfikacje, których potrzebujesz
  • Dwucylindrowy L-Twin z rozrządem Desmodromicznym, 2 zawory na cylinder, chłodzony powietrzem
  • 1 079 cm3
  • 98 x 71 mm
  • 11:1
  • 86 KM przy 7 500 obr./min
  • 88 Nm przy 4 750 obr./min
  • Elektroniczny wtrysk paliwa o średnicy przepustnicy 55 mm z systemem Ride by Wire
  • System 2-1-2 z katalizatorem i 2 sondami lambda, podwójny tłumik ze stali nierdzewnej
  • Euro 5
  • 5,2 l/100km - CO2 120 g/km
  • 6-biegowa
  • 1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24
  • 1,85:1
  • Łańcuch: zębatka przód 15; zębatka tył 39
  • Mokre, wielotarczowe sprzęgło ze sterowaniem hydraulicznym
  • W pełni regulowany widelec Öhlins o średnicy 48 mm
  • Pirelli MT 60 RS 120/80 R18
  • Monoshock Öhlins z regulacją napięcia wstępnego i tłumienia odbicia
  • Pirelli MT 60 RS 180/55 R17
  • 2 półpływające tarcze o średnicy 320 mm, czterotłoczkowe zaciski Brembo Monobloc M4.32 montowane radialnie, Bosch Cornering ABS
  • Tarcza 245 mm, 1-tłoczkowy zacisk Brembo, Bosch Cornering ABS
  • LCD
  • 1514 mm
  • 24,5°
  • 111 mm
  • 33°
  • 15 l
  • 189 kg
  • 206 kg
  • 810 mm
  • 1 290 mm
  • 920 mm
  • 2 190 mm
  • 2-miejscowy
  • Tryby jazdy, pakiet bezpieczeństwa Ducati (ABS działający w złożeniu i kontrola trakcji DTC)
  • Reflektor LED, wyświetlacz LCD ze wskazaniami ilości paliwa i włączonego biegu, wymienne panele aluminiowe zbiornika, gniazdo USB pod siedzeniem
  • Przyjrzyj się bliżej
  • Daj się porwać
  • /photo/c1c03f26cf74ed3fa19f2b7eefbcfd47.svg

Masz pytania?

Kontakt