Nowy Ducati Scrambler Nightshift jest gotowy na podbój ulic swoim kultowym stylem, wyrafinowaniem linii i obsesyjnym poszukiwaniem szczegółów. Ten nowy model, którego nazwa od razu przywołuje klimat nocy, wpisuje się w „Land of Joy” jako idealny wybór dla wszystkich szukających niezbędnego i jednocześnie stylowego motocykla, z wygodną pozycją do jazdy, także w towarzystwie pasażera, która pozwala właścicielowi eksperymentować poprzez możliwość dopasowania.
Scrambler Nightshift w kolorze Aviator Grey jest standardowo wyposażony w nowe płaskie siedzenie w stylu Cafè Racer, które jest wygodne zarówno dla kierowcy, jak i każdego pasażera. Prosta i wąska kierownica została połączona z lusterkami Cafè Racer i tablice rejestracyjnye w stylu Full Throttle. Motocykl jest również ozdobiony dodatkowymi detalami estetycznymi, takimi jak przednie i tylne kierunkowskazy LED (homologowane tylko dla wersji UE) oraz szprychowe koła.
Design tej wersji charakteryzuje się wyborem klasycznej i autentycznej linii, w której sportowy charakter podkreśla brak tylnego błotnika, charakterystycznego elementu odziedziczonego po customowej kulturze garażowej, w której wyeliminowano wszystkie nieistotne elementy, zapewniające wyjątkowo czyste i sportowe linie.
Rozmiary kół są takie same jak w Scrambler Icon: 18 cali z przodu i 17 cali z tyłu, podczas gdy standardowe opony to już kultowe Pirelli MT60, doskonałe zarówno do użytku na asfalcie, jak i do zabawy na drogach gruntowych.
Wygodny jak Full Throttle, fascynujący jak Cafè Racer, Nightshift to idealne połączenie dwóch wersji, które nie będą już dostępne w 2021 roku.
Cennik dostępny na stronie scramblerducati.pl zawiera sugerowane ceny detaliczne zawierające 23% podatku VAT i są uzależnione od wersji kolorystycznej oraz wyposażenia. Szczegółowe informacje dostępne są w salonach Ducati. Liczba motocykli ograniczona. Firma Inter Cars S.A. jest wyłącznym importerem motocykli w Polsce i zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian cen oraz specyfikacji motocykli zawartych w cenniku dostępnym na tej stronie bez uprzedzenia. Wszelkie informacje podane w cenniku nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r., jak również nie stanowią opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 Ustawy. Wiążące oferty dotyczące sprzedaży pojazdów, a także informacje dotyczące wyposażenia przedstawiane są przez autoryzowanych dealerów Ducati, których adresy dostępne są na stronie http://ducatipolska.pl/dealerzy-i-serwis/znajdz-dealera
Typ | L-Twin, Desmodromiczny rozrząd, 2 zawory na cylinder, chłodzony powietrzem |
Pojemność | 803 ccm |
Śr. x Skok | 88 x 66 mm |
Kompresja | 11:1 |
Moc | 53,6 kW (73 KM) @ 8,250 obr/min |
Mom. Obr. | 66,2 Nm @ 5,750 obr/min |
Zasilanie | Elektroniczny wtrysk paliwa, przepustnice 50 mm |
Wydech | Tłumik ze stali nierdzewnej z 2 sondami lambda |
Normy emisji | Euro 5 |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Przełożenia | 1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26 |
Przełożenie pierwotne | 1.85:1 |
Zestaw napędowy | Łańcuch; zębatka przód 15; zębatka tył 46 |
Sprzęgło | APTC , mokre, mechaniczne, multitarczowe |
Rama | Rurowa, stalowa |
Zawieszenie przód | Upside down Kayaba 41 mm |
Skok przód | 150 mm |
Przednie koło | Aluminiowe, 3,00" x 18" |
Przednia opona | Pirelli MT 60 RS 110/80 ZR18 |
Zawieszenie tył | Kayaba pojedyńczy amortyzator z możliwością regulacji |
Skok | 150 mm |
Tylne koło | Aluminiowe, 5,50" x 17" |
Tylna opona | Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17 |
Hamulec przód | Pływająca tarcza 330 mm, 4-tłoczkowy zacisk Brembo Monobloc, ABS Bosch działający w zakrętach |
Hamulec przód | Tarcza 245 mm, 1-tłoczkowy zacisk Brembo, ABS Bosch działający w zakrętach |
Rozstaw kół | 1.445 mm |
Kąt wyprz. gł. ramy | 24° |
Wyprzedenie gł. ramy | 112 mm |
Skręt | 35° |
Zbiornik paliwa | 13.5 l. |
Waga "sucha" | 173 kg |
Waga "mokra" | 189 kg |
Wysokość siedziska | 798 mm |
Wysokość | 1.060 mm |
Szerokość | 867 mm |
Długość | 2.100 - 2.165 mm |
Ilość miejsc | 2-miejscowy |
Wyposażenie Standardowe | Stalowy zbiornik z wymiennymi panelami bocznymi, reflektor ze światłami dziennymi led i wymienną aluminiową osłoną, światła pozycyjne i tylne LED, zegar LCD ze wskazaniem biegu i poziomu paliwa, złącze USB pod siedzeniem, ABS Bosch działający w zakrętach, aluminiowe osłony paska, czarny silnik ze szczotkowanymi lamelami |
Wyposażenie NIGHTSHIFT | Niska aluminiowa kierownica, podwójne siedzenie pasażera, sportowy element tylni z dedykowanymi kierunkowskazami, przedni błotnik w sportowym stylu, kierunkowskazy LED Ducati Performance (z homologacją UE) |