ITALIA INDEPENDENT


Narodził się jako efekt współpracy Ducati z Italia Independent - liderem na rynku markowych okularów i produktów lifestylowych, który łączy modę ze wzornictwem oraz tradycję z innowacyjnością. Motocyklem tym rodzina Scrambler Ducati rozszerza się w bardziej modowym i stylowym kierunku, jednocześnie nie tracąc charakterystycznego stylu. Powstanie tylko 1077 egzemplarzy tego unikalnego motocykla. Każdy z nich będzie oznaczony numerem wygrawerowanym na aluminiowej tabliczce. Aby przypieczętować to powiązanie oryginalności i stylu "Made in Italy" stworzono specjalne logo, które jest umieszczone na zbiorniku paliwa i skórzanym siedzeniu. Czarny matowy lakier na zbiorniku i wykończenia w kolorze miedzi podkreślają charakter tego Coffe Racera.

The images showed can refer to prototypes that may undergo modifications, also of a significant nature, during the industrialization phase and are therefore solely informative, providing reference. The images are thus in no way binding for Ducati Motor Holding S.p.A., a sole shareholder company, subject to the management and coordination activities of Audi AG

Typ L-Twin, Desmodromiczny rozrząd, 2 zawory na cylinder, chłodzony powietrzem
Pojemność 803 ccm
Śr. x Skok 88 x 66 mm
Kompresja 11:1
Moc 55 kW (75 KM) @ 8,250 obr/min
Mom. Obr. 68 Nm @ 5,750 obr/min
Zasilanie Elektroniczny wtrysk paliwa, przepustnice 50 mm
Wydech Pojedyńczy, aluminiowy tłumik, dwie sondy lambda
Normy emisji Euro 3
Skrzynia biegów 6-biegowa
Przełożenia 1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26
xxxx xxx
Zestaw napędowy Łańcuch; zębatka przód 15; zębatka tył 46
Sprzęgło Wielotarczowe, mokre
Rama Rurowa, stalowa
Zawieszenie przód Upside down Kayaba 41 mm
Skok przód 150 mm
Przednie koło 10-ramienne aluminiowe, 3,00" x 18"
Przednia opona Pirelli MT 60 RS 110/80 ZR18
Zawieszenie tył Kayaba pojedyńczy amortyzator z możliwością regulacji
Skok 150 mm
Tylne koło 10-ramienne, aluminiowe, 5,50" x 17"
Tylna opona Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17
Hamulec przód Pływająca tarcza 330 mm, 4-tłoczkowy zacisk Monobloc Brembo, ABS
Hamulec przód Tarcza 245 mm, zacisk Brembo, ABS
Rozstaw kół 1.445 mm
Kąt wyprz. gł. ramy 24°
Wyprzedenie gł. ramy 112 mm
Skręt 35°
Zbiornik paliwa 13.5 l.
Waga "sucha" 170 kg
Waga "mokra" 186 kg
Wysokość siedziska 790 mm (obniżane, akcesoryjne 770 mm)
Wysokość 1.150 mm
Szerokość 845 mm
Długość 2.100 - 2.165 mm
Ilość miejsc 2-miejscowy
Wyposażenie Standardowe Reflektor ze szklaną soczewką, światła pozycyjne i tylne LED, zegar LCD i aluminiowej obudowie, 18" przednie i 17" tyle koło, wykończone frezowanym aluminium osłony pasków rozrządu, schowek pod siedzeniem z gniazdem USB, stalowy zbiornik z aluminiowymi bocznymi osłonami
Wyposażenie Italia Independent Całkowicie czarny silnik z polerowanymi żebrami, czarny tłumik Termignoni, niska owiewka w stylu Cafe Racer, kierownica typu drag, lusterka montowane do końcówek kierownicy, krótki przedni błotnik, specjalne skórzane siedzenie, elementy w kolorze miedzi - aluminiowe panele na zbiorniku paliwa, stalowa, rurowa rama, aluminiowe, 10-ramienne obręcze