ICON jest punktem wyjścia, podstawowym modelem w całej palecia Scrambler Ducati. Jak każdy Scrambler charakteryzuje się jego wygodną pozycją kierowcy, klasycznym zbiornikiem z wymiennymi panelami bocznymi. 170 kg wagi oraz siedzisko na wysokości 790 mm zapewniają komfort, bezpieczeństwo i łatwość prowadzenia. Charakterystyczną cechą jest także wysoka i szeroka kierownica, reflektor z nowoczesnym pozycyjnym światłem LED, przednie koło w większym rozmiarze, aluminiowe osłony pasków rozrządu, osłona tłumika oraz klasycznie wyglądający wyświetlacz LCD. ICON jako jedyny ze Scramblerów dostępny jest w dwóch kolorach - żółtym zaczerpniętym wprost z 1962 roku oraz czerwonym.
Cennik dostępny na stronie scramblerducati.pl zawiera sugerowane ceny detaliczne zawierające 23% podatku VAT i są uzależnione od wersji kolorystycznej oraz wyposażenia. Szczegółowe informacje dostępne są w salonach Ducati. Liczba motocykli ograniczona. Firma LibertyCorp. Sp. z o. o. jest wyłącznym importerem motocykli w Polsce i zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian cen oraz specyfikacji motocykli zawartych w cenniku dostępnym na tej stronie bez uprzedzenia. Wszelkie informacje podane w cenniku nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r., jak również nie stanowią opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 Ustawy. Wiążące oferty dotyczące sprzedaży pojazdów, a także informacje dotyczące wyposażenia przedstawiane są przez autoryzowanych dealerów Ducati, których adresy dostępne są tutaj.
Typ | Dwucylindrowy L-Twin z rozrządem Desmodromicznym, 2 zawory na cylinder, chłodzony powietrzem |
Pojemność | 803 cm3 |
Śr. x Skok | 88 x 66 mm |
Kompresja | 11:1 |
Moc | 73 KM przy 8250 obr./min |
Mom. Obr. | 66,2 Nm przy 5750 obr./min |
Zasilanie | Elektroniczny wtrysk paliwa, przepustnice 50 mm |
Wydech | Pojedyńczy, aluminiowy tłumik, dwie sondy lambda |
Normy emisji | Euro 5 |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Przełożenia | 1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26 |
xxxx | xxx |
Zestaw napędowy | Łańcuch; zębatka przód 15; zębatka tył 46 |
Sprzęgło | APTC , mokre, mechaniczne, multitarczowe |
Rama | Rurowa, stalowa |
Zawieszenie przód | Upside down Kayaba 41 mm |
Skok przód | 150 mm |
Przednie koło | 10-ramienne aluminiowe, 3,00" x 18" |
Przednia opona | Pirelli MT 60 RS 110/80 ZR18 |
Zawieszenie tył | Kayaba pojedyńczy amortyzator z możliwością regulacji |
Skok | 150 mm |
Tylne koło | 10-ramienne, aluminiowe, 5,50" x 17" |
Tylna opona | Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17 |
Hamulec przód | Pływająca tarcza 330 mm, 4-tłoczkowy zacisk Brembo Monobloc, ABS Bosch działający w zakrętach |
Hamulec przód | Tarcza 245 mm, 1-tłoczkowy zacisk Brembo, ABS Bosch działający w zakrętach |
Rozstaw kół | 1.445 mm |
Kąt wyprz. gł. ramy | 24° |
Wyprzedenie gł. ramy | 112 mm |
Skręt | 35° |
Zbiornik paliwa | 13.5 l. |
Waga "sucha" | 173 kg |
Waga "mokra" | 189 kg |
Wysokość siedziska | 798 mm (obniżone akcesoryjne 778 mm) |
Wysokość | 1.150 mm |
Szerokość | 855 mm |
Długość | 2.100 - 2.165 mm |
Ilość miejsc | 2-miejscowy |
Wyposażenie Standardowe | Stalowy zbiornik z wymiennymi panelami bocznymi, reflektos ze szklaną soczewką, światła pozycyjne i tylne LED, zegar LCD w aluminiowej obudowie, aluminiowe osłony pasków rozrządu, 18’’ przednie i 17’’ tylne koło, złącze USB pod siedzeniem, ABS Bosch działający w zakrętach |
Wyposażenie ICON | 10-ramienne koła, dedykowana osłona baku |