Cennik

FLAT TRACK PRO


Prawdziwy hołd dla amerykańskich wyścigów po ziemnym torze: nowy Ducati Scrambler Flat Track Pro, ewolucja Ducati Scrambler Full Throttle, który przywołuje świat wyścigów American Flat Track.Jego zadziorny charakter podkreśla niska, szeroka kierownica, tłumik Termignoni oraz aluminiowe obręcze. Maszyna ta jest inspirowana motocyklami dosiadanymi przez Troya Baylissa oraz Johnnego Lwisa w serii AMA Pro Flat Track. Wyścigowy styl tego modelu podkreślają tabliczki na numey startowe, dedykowane manetki, oraz zbiornik wzorowany na wyczynowym protoplaście. Dodatkowe sportowe "smaczki" to części wykonane z frezowanego aluminium - podnóżki, lusterka i zbiorniczek na płyn hamulcowy.

Cennik dostępny na stronie scramblerducati.pl  zawiera sugerowane ceny detaliczne zawierające 23% podatku VAT i są uzależnione od wersji kolorystycznej oraz wyposażenia. Szczegółowe informacje dostępne są w salonach Ducati. Liczba motocykli ograniczona. Firma Inter Cars S.A. jest wyłącznym importerem motocykli w Polsce i zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian cen oraz specyfikacji motocykli zawartych w cenniku dostępnym na tej stronie bez uprzedzenia. Wszelkie informacje podane w cenniku nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r., jak również nie stanowią opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 Ustawy. Wiążące oferty dotyczące sprzedaży pojazdów, a także informacje dotyczące wyposażenia przedstawiane są przez autoryzowanych dealerów Ducati, których adresy dostępne są na stronie http://ducatipolska.pl/dealerzy-i-serwis/znajdz-dealera

Typ L-Twin, Desmodromiczny rozrząd, 2 zawory na cylinder, chłodzony powietrzem
Pojemność 803 ccm
Śr. x Skok 88 x 66 mm
Kompresja 11:1
Moc 55 kW (75 KM) @ 8,250 obr/min
Mom. Obr. 68 Nm @ 5,750 obr/min
Zasilanie Elektroniczny wtrysk paliwa, przepustnice 50 mm
Wydech Aluminiowy tłumik, dwie sondy lambda
Normy emisji Euro 3
Skrzynia biegów 6-biegowa
Przełożenia 1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26
Przełożenie pierwotne 1.85:1
Zestaw napędowy Łańcuch; zębatka przód 15; zębatka tył 46
Sprzęgło APTC , mokre, mechaniczne, multitarczowe
Rama Rurowa, stalowa
Zawieszenie przód Upside down Kayaba 41 mm
Skok przód 150 mm
Przednie koło 10-ramienne aluminiowe, 3,00" x 18"
Przednia opona Pirelli MT 60 RS 110/80 ZR18
Zawieszenie tył Kayaba pojedyńczy amortyzator z możliwością regulacji
Skok 150 mm
Tylne koło 10-ramienne, aluminiowe, 5,50" x 17"
Tylna opona Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17
Hamulec przód Tarcza 330 mm, 4-tłoczkowy zacisk Monobloc Brembo, ABS
Hamulec przód Tarcza 245 mm, zacisk Brembo, ABS
Rozstaw kół 1.445 mm
Kąt wyprz. gł. ramy 24°
Wyprzedenie gł. ramy 112 mm
Skręt 35°
Zbiornik paliwa 13.5 l.
Waga "sucha" 170 kg
Waga "mokra" 186 kg
Wysokość siedziska 790 mm (obniżane, akcesoryjne 770 mm)
Wysokość 1.150 mm
Szerokość 845 mm
Długość 2.100 - 2.165 mm
Ilość miejsc 2-miejscowy
Wyposażenie Standardowe Reflektor ze szklaną soczewką, światła pozycyjne i tylne LED, zegar LCD w aluminiowej obudowie, aluminiowe osłony pasków rozrządu, 18’’ przednie i 17’’ tylne koło, złącze USB pod siedzeniem
Wyposażenie FULL THROTTLE Stalowy zbiornik paliwa z dedykowanym lakierowaniem, specjalnie siedzenie, tabliczki na numery startowe, tłumik Termignoni, aluminiowe obręcze kół z żółtymi konturami, aluminiowe lusterka.