Desert Sled


Prosto z kalifornijskiej pustyni i gór, Scrambler Ducati Desert Sled szturmem wkracza w świat Land Of Joy. Prawdziwa maszyna Enduro inspirowana kultowym stylem z przełomu 60/70 który mocno odznaczył się na kartach motocyklowej historii. Desert Sled to nie lekkie nawiązanie, to bezpośrednie odniesienie się do motocykli modyfikowanych by czerpać frajdę z jazdy w górzystym i piaszczystym terenie. Przeszło 500 cm pojemności, szprychowane, duże koła, terenowe opony i zabezpieczenia chroniące motocykl przed skutkami jazdy po luźniejszej nawierzchni. Tak właśnie wyglądały te motocykle w latach swojej świetności i tak dokładnie wygląda Scrambler Desert Sled, motocykl zaprojektowany w hołdzie swoim protoplastom. Ruch "Desert Sled" jednoczył ludzi znurzonych narzuconymi formułami i skostniałym światem. Chcieli czegoś więcej, szukali radości tam, gdzie inni się nie zapędzali. Żyli wegług swoich przekonań. To także definiuje ideologię Land Of Joy. Scrambler Desert Sled to niewątpliwie kuzyn Scramblera Urban Enduro. Oba motocykle dzielą to same logo. Desert Sled wyróżnia się natomiast dużym, 19-calowym przednim kołem, zawieszeniem o dużym skoku, wzmocnioną ramą i wahaczem. Ten zestaw gotów jest dać z siebie wszystko, nawet w najcięższych warunkach.

The images showed can refer to prototypes that may undergo modifications, also of a significant nature, during the industrialization phase and are therefore solely informative, providing reference. The images are thus in no way binding for Ducati Motor Holding S.p.A., a sole shareholder company, subject to the management and coordination activities of Audi AG

Typ L-Twin, Desmodromiczny rozrząd, 2 zawory na cylinder, chłodzony powietrzem
Pojemność 803 ccm
Śr. x Skok 88 x 66 mm
Kompresja 11:1
Moc 55 kW (75 KM) @ 8,250 obr/min
Mom. Obr. 68 Nm @ 5,750 obr/min
Zasilanie Elektroniczny wtrysk paliwa, przepustnice 50 mm
Wydech Podwójny, czarny, aluminiowy tłumik, dwie sondy lambda
Normy emisji Euro 4
Skrzynia biegów 6-biegowa
Przełożenia 1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26
Przełożenie pierwotne 1.85:1
Zestaw napędowy Łańcuch; zębatka przód 15; zębatka tył 46
Sprzęgło APTC , mokre, mechaniczne, multitarczowe
Rama Wzmocniona rurowa, stalowa
Zawieszenie przód widelec upside down 46 mm w pełni regulowany
Skok przód 200 mm
Przednie koło szprychowane, aluminiowa obręcz, 3,00" x 19"
Przednia opona Pirelli Scorpion Rally STR 120/70 R19
Zawieszenie tył Kayaba pojedyńczy amortyzator z możliwością regulacji, zmodyfikowany wahacz
Skok 200 mm
Tylne koło szprychowane, aluminiowa obręcz, 4,50" x 17"
Tylna opona Pirelli Scorpion Rally STR 170/60 R17
Hamulec przód Pływająca tarcza 330 mm, 4-tłoczkowy zacisk Monobloc Brembo, ABS
Hamulec przód Tarcza 245 mm, zacisk Brembo, ABS
Rozstaw kół 1505 mm
Kąt wyprz. gł. ramy 24°
Wyprzedenie gł. ramy 112 mm
Skręt 35°
Zbiornik paliwa 13.5 l.
Waga "sucha" 191 kg
Waga "mokra" 207 kg
Wysokość siedziska 860 mm (obniżane, akcesoryjne 840 mm)
Wysokość 1213 mm
Szerokość 940 mm
Długość 2200 mm
Ilość miejsc 2-miejscowy
Wyposażenie Standardowe Stalowy zbiornik z wymiennymi panelami bocznymi, reflektor ze szklaną soczewką, światła pozycyjne i tylne LED, zegar LCD w aluminiowej obudowie, aluminiowe osłony pasków rozrządu, złącze USB pod siedzeniem
Wyposażenie Desert Sled Szprychowane koła, przednie 19", dedykowane malowanie, wysoki błotnik, osłona reflektora z homologacją, osłona silnika, dedykowana kanapa, wysoka kierownica z poprzeczką, wzmocniona rama, wzmocniony wahacz, opony terenowe, zawieszenie o dużym skoku