Cennik

Cafe Racer


Ducati Scrambler Café Racer, to interpretacja Scrmblera na temat najbardziej rewolucyjnego rodzaju motocykla w dziejach motoryzacji. To kolejny, idealny przykład na styl który umożliwia ekspresję i wyrażenie siebie. Nasz czarny "kofiak" w scramblerowym stylu przeniesie motoryzacyjne lata 60'te do dzisiejszego "Land Of Joy". Typowy kształt zbiornika paliwa Scramblera został połączony z zupełnie nowym siedzeniem z nakładką na część dla pasażera. Kierowniza i lusterka to bezpośrednie nawiązanie do uliczno-wyścigowego stylu lat 60'tych. Za tymi elementami idzie czarny tłumik Termignoni, mała owiewka i pole numerowe po obu stronach Café Racer'a. Wisienką na torcie są złote, aluminiowe koła obute w sportowe opony Pirelli Diablo Rosso. Styl Café Racer to bezpośrednie nawiązanie do buntowników, któzy rozpoczęli rewolucję na scenie motocyklowej w latach 60'tych, to interpretacja stylu, dzieła angielskich Rockersów, stylu kultowego po dzień dzisiejszy.

The images showed can refer to prototypes that may undergo modifications, also of a significant nature, during the industrialization phase and are therefore solely informative, providing reference. The images are thus in no way binding for Ducati Motor Holding S.p.A., a sole shareholder company, subject to the management and coordination activities of Audi AG

Typ L-Twin, Desmodromiczny rozrząd, 2 zawory na cylinder, chłodzony powietrzem
Pojemność 803 ccm
Śr. x Skok 88 x 66 mm
Kompresja 11:1
Moc 54 kW (73 KM) @ 8,250 obr/min
Mom. Obr. 67 Nm @ 5,750 obr/min
Zasilanie Elektroniczny wtrysk paliwa, przepustnice 50 mm
Wydech Pojedyńczy, aluminiowy tłumik, dwie sondy lambda, czarny anodowany tłumik Termignoni
Normy emisji Euro 4
Skrzynia biegów 6-biegowa
Przełożenia 1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26
xxxx xxx
Zestaw napędowy Łańcuch; zębatka przód 15; zębatka tył 46
Sprzęgło APTC , mokre, mechaniczne, multitarczowe
Rama Rurowa, stalowa
Zawieszenie przód Upside down Kayaba 41 mm
Skok przód 150 mm
Przednie koło Aluminiowe szprychowe, 3,50” x 17”
Przednia opona Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17
Zawieszenie tył Kayaba pojedyńczy amortyzator z możliwością regulacji
Skok 150 mm
Tylne koło Aluminiowe szprychowe, 5,50” x 17”
Tylna opona Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 
Hamulec przód Pływająca tarcza 330 mm, 4-tłoczkowy zacisk Brembo Monobloc, ABS Bosch działający w zakrętach
Hamulec tył Tarcza 245 mm, 1-tłoczkowy zacisk Brembo, ABS Bosch działający w zakrętach
Rozstaw kół 1.436 mm
Kąt wyprz. gł. ramy 21,8°
Wyprzedenie gł. ramy 93,9 mm
Skręt 35°
Zbiornik paliwa 13.5 l.
Waga "sucha" 180 kg
Waga "mokra" 196 kg
Wysokość siedziska 805 mm 
Wysokość 1066 mm
Szerokość 875 mm
Ilość miejsc 2-miejscowy
Wyposażenie Standardowe Stalowy zbiornik z wymiennymi panelami bocznymi, aluminiowe koła szprychowe, reflektor ze szklaną soczewką, światła pozycyjne i tylne LED, zegar LCD w aluminiowej obudowie, aluminiowe osłony pasków rozrządu, złącze USB pod siedzeniem, ABS Bosch działający w zakrętach
Wyposażenie ICON 10-ramienne koła 17", owiewka, pola mumerowe, nakładka na siedzenie

* The power/torque values indicated are measured using an engine dynamometer according to homologation regulation and they correspond to the homologated data, as quoted in the Bike Registration Document.