Cafe Racer


Ducati Scrambler Café Racer, to interpretacja Scrmblera na temat najbardziej rewolucyjnego rodzaju motocykla w dziejach motoryzacji. To kolejny, idealny przykład na styl który umożliwia ekspresję i wyrażenie siebie. Nasz czarny "kofiak" w scramblerowym stylu przeniesie motoryzacyjne lata 60'te do dzisiejszego "Land Of Joy". Typowy kształt zbiornika paliwa Scramblera został połączony z zupełnie nowym siedzeniem z nakładką na część dla pasażera. Kierowniza i lusterka to bezpośrednie nawiązanie do uliczno-wyścigowego stylu lat 60'tych. Za tymi elementami idzie czarny tłumik Termignoni, mała owiewka i pole numerowe po obu stronach Café Racer'a. Wisienką na torcie są złote, aluminiowe koła obute w sportowe opony Pirelli Diablo Rosso. Styl Café Racer to bezpośrednie nawiązanie do buntowników, któzy rozpoczęli rewolucję na scenie motocyklowej w latach 60'tych, to interpretacja stylu, dzieła angielskich Rockersów, stylu kultowego po dzień dzisiejszy.

The images showed can refer to prototypes that may undergo modifications, also of a significant nature, during the industrialization phase and are therefore solely informative, providing reference. The images are thus in no way binding for Ducati Motor Holding S.p.A., a sole shareholder company, subject to the management and coordination activities of Audi AG

Typ L-Twin, Desmodromiczny rozrząd, 2 zawory na cylinder, chłodzony powietrzem
Pojemność 803 ccm
Śr. x Skok 88 x 66 mm
Kompresja 11:1
Moc 55 kW (75 KM) @ 8,250 obr/min
Mom. Obr. 68 Nm @ 5,750 obr/min
Zasilanie Elektroniczny wtrysk paliwa, przepustnice 50 mm
Wydech Pojedyńczy, aluminiowy tłumik, dwie sondy lambda, czarny anodowany tłumik Termignoni
Normy emisji Euro 4
Skrzynia biegów 6-biegowa
Przełożenia 1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26
xxxx xxx
Zestaw napędowy Łańcuch; zębatka przód 15; zębatka tył 46
Sprzęgło APTC , mokre, mechaniczne, multitarczowe
Rama Rurowa, stalowa
Zawieszenie przód Upside down Kayaba 41 mm
Skok przód 150 mm
Przednie koło 10-ramienne aluminiowe, 3,50" x 17"
Przednia opona Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR17
Zawieszenie tył Kayaba pojedyńczy amortyzator z możliwością regulacji
Skok 150 mm
Tylne koło 10-ramienne, aluminiowe, 5,50" x 17"
Tylna opona Pirelli Diablo Rosso II 180/55 ZR17 
Hamulec przód Pływająca tarcza 330 mm, 4-tłoczkowy zacisk Monobloc Brembo montowany radialnie, radialna pomba hamulcowa, ABS
Hamulec tył Tarcza 245 mm, zacisk Brembo, ABS
Rozstaw kół 1.445 mm
Kąt wyprz. gł. ramy 21,8°
Wyprzedenie gł. ramy 93,9 mm
Skręt 35°
Zbiornik paliwa 13.5 l.
Waga "sucha" 172 kg
Waga "mokra" 188 kg
Wysokość siedziska 805 mm (obniżane, akcesoryjne 770 mm)
Wysokość 1066 mm
Szerokość 810 mm
Długość 2107 mm
Ilość miejsc 2-miejscowy
Wyposażenie Standardowe Stalowy zbiornik z wymiennymi panelami bocznymi, reflektor ze szklaną soczewką, światła pozycyjne i tylne LED, zegar LCD w aluminiowej obudowie, aluminiowe osłony pasków rozrządu, złącze USB pod siedzeniem,
Wyposażenie ICON 10-ramienne koła 17", tłumik Termognoni, owiewka, pola mumerowe, nakładka na siedzenie