Ducati Scrambler Café Racer, to interpretacja Scrmblera na temat najbardziej rewolucyjnego rodzaju motocykla w dziejach motoryzacji. To kolejny, idealny przykład na styl który umożliwia ekspresję i wyrażenie siebie. Nasz czarny "kofiak" w scramblerowym stylu przeniesie motoryzacyjne lata 60'te do dzisiejszego "Land Of Joy". Typowy kształt zbiornika paliwa Scramblera został połączony z zupełnie nowym siedzeniem z nakładką na część dla pasażera. Kierowniza i lusterka to bezpośrednie nawiązanie do uliczno-wyścigowego stylu lat 60'tych. Za tymi elementami idzie czarny tłumik Termignoni, mała owiewka i pole numerowe po obu stronach Café Racer'a. Wisienką na torcie są złote, aluminiowe koła obute w sportowe opony Pirelli Diablo Rosso. Styl Café Racer to bezpośrednie nawiązanie do buntowników, któzy rozpoczęli rewolucję na scenie motocyklowej w latach 60'tych, to interpretacja stylu, dzieła angielskich Rockersów, stylu kultowego po dzień dzisiejszy.
Cennik dostępny na stronie scramblerducati.pl zawiera sugerowane ceny detaliczne zawierające 23% podatku VAT i są uzależnione od wersji kolorystycznej oraz wyposażenia. Szczegółowe informacje dostępne są w salonach Ducati. Liczba motocykli ograniczona. Firma Inter Cars S.A. jest wyłącznym importerem motocykli w Polsce i zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian cen oraz specyfikacji motocykli zawartych w cenniku dostępnym na tej stronie bez uprzedzenia. Wszelkie informacje podane w cenniku nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r., jak również nie stanowią opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 Ustawy. Wiążące oferty dotyczące sprzedaży pojazdów, a także informacje dotyczące wyposażenia przedstawiane są przez autoryzowanych dealerów Ducati, których adresy dostępne są na stronie http://ducatipolska.pl/dealerzy-i-serwis/znajdz-dealera
Typ | L-Twin, Desmodromiczny rozrząd, 2 zawory na cylinder, chłodzony powietrzem |
Pojemność | 803 ccm |
Śr. x Skok | 88 x 66 mm |
Kompresja | 11:1 |
Moc | 54 kW (73 KM) @ 8,250 obr/min |
Mom. Obr. | 67 Nm @ 5,750 obr/min |
Zasilanie | Elektroniczny wtrysk paliwa, przepustnice 50 mm |
Wydech | Pojedyńczy, aluminiowy tłumik, dwie sondy lambda, czarny anodowany tłumik Termignoni |
Normy emisji | Euro 4 |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Przełożenia | 1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26 |
xxxx | xxx |
Zestaw napędowy | Łańcuch; zębatka przód 15; zębatka tył 46 |
Sprzęgło | APTC , mokre, mechaniczne, multitarczowe |
Rama | Rurowa, stalowa |
Zawieszenie przód | Upside down Kayaba 41 mm |
Skok przód | 150 mm |
Przednie koło | Aluminiowe szprychowe, 3,50” x 17” |
Przednia opona | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17 |
Zawieszenie tył | Kayaba pojedyńczy amortyzator z możliwością regulacji |
Skok | 150 mm |
Tylne koło | Aluminiowe szprychowe, 5,50” x 17” |
Tylna opona | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
Hamulec przód | Pływająca tarcza 330 mm, 4-tłoczkowy zacisk Brembo Monobloc, ABS Bosch działający w zakrętach |
Hamulec tył | Tarcza 245 mm, 1-tłoczkowy zacisk Brembo, ABS Bosch działający w zakrętach |
Rozstaw kół | 1.436 mm |
Kąt wyprz. gł. ramy | 21,8° |
Wyprzedenie gł. ramy | 93,9 mm |
Skręt | 35° |
Zbiornik paliwa | 13.5 l. |
Waga "sucha" | 180 kg |
Waga "mokra" | 196 kg |
Wysokość siedziska | 805 mm |
Wysokość | 1066 mm |
Szerokość | 875 mm |
Ilość miejsc | 2-miejscowy |
Wyposażenie Standardowe | Stalowy zbiornik z wymiennymi panelami bocznymi, aluminiowe koła szprychowe, reflektor ze szklaną soczewką, światła pozycyjne i tylne LED, zegar LCD w aluminiowej obudowie, aluminiowe osłony pasków rozrządu, złącze USB pod siedzeniem, ABS Bosch działający w zakrętach |
Wyposażenie ICON | 10-ramienne koła 17", owiewka, pola mumerowe, nakładka na siedzenie |