1100 PRO Sport

SCRAMBLER 1100 SPORT PRO TO DZIEŁO SZTUKI ZE SPORTOWYM NASTAWIENIEM. W MALOWANIU „MATT BLACK” WYPOSAŻONY W ZAWIESZENIE ÖHLINS, Z NISKĄ KIEROWNICĄ ORAZ LUSTERKAMI W STYLU CAFÉ RACER STAJE SIĘ NAJPOTĘŻNIEJSZYM W RODZINIE.

 

Sprawdź najfajniejsze cechy:

 
  •   Ikoniczny styl

    Scrambler 1100 Sport ro wyposażony jest w niską kierownicę oraz lusterka w stylu cafe racer. Dostępny jest w kolorze "Matt Black". Logo 1100 umieszczono na wymiennych bocznych panelach zbiornika paliwa.

  •   Öhlins

    Ducati Scrambler 1100 Sport Pro posiada zawieszenie Öhlins, na które składa się widelec typu upside-down o średnicy goleni 45 mm oraz tylny amortyzator z regulowanym naprężeniem wstępnym sprężyny oraz siłą tłumienia odbicia. Zawieszenie zapewnia 150 mm skoku, aby sprostać wszystkim wymaganiom – od przeszkód typowych dla miasta, do tych spotykanych w lekkim terenie. Połączenie komfortu i osiągów potwierdza uniwersalne nastawienie Scramblera 1100 Sport Pro, skoncentrowane na dopasowaniu się do stylu jazdy motocyklisty.

  •   Pełny technologii

    Elektronicznie zarządzana przepustnica Ride by Wire oraz platforma inercyjna sprawiają, że Scrambler 1100 Sport Pro zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa aktywnego. Dzięki temu osiągi nieustannie pozostają w zasięgu każdego motocyklisty i dopasują się do każdego zastosowania dzięki Trybom Jazdy. Scrambler 1100 Sport Pro wyposażony jest w Ducati Traction Control (DTC).

  •   Silnik

    Scramblera 1100 Sport Pro napędza silnik chłodzony cieczą i olejem, o pojemności 1079 cm3, 2-zaworowy, w układzie L-twin, spełniający normy EURO 5. Ma średnicę tłoka 98 mm i skok 71,5 mm. Uwielbia gładkie przyspieszenia z dowolnych obrotów i zapewnia łatwość oddawania mocy. Silnik Desmodue ma lekki blok silnika oraz posiada pokrywy sprzęgła i alternatora z maszynowo obrabianego aluminium. Dwie pokrywy pasków rozrządu także wykonano maszynowo z aluminium – tak, aby podkreślały niepowtarzalną estetykę jednostki napędowej.

  •   Komfort jazdy

    Rama to konstrukcja kratownicowa z rur stalowych z podwójną rurą górną. Esencją, jak to w Scramblerze, jest podkreślenie silnika i dopełnienie go aluminiową ramą tylną. Takie podwozie zapewnia wysoką zwrotność w mieście oraz w górskich zakrętach. Dzięki szerokiej kierownicy, miejskie przeszkody stają się zabawą dla dzieci. Rozstaw osi 1514 mm podnosi stabilność, nawet przy wysokich prędkościach.

  •   Układ hamulcowy Brembo

    Scrambler 1100 Sport Pro wyposażony jest z hamulce Brembo z czułym na przechyły Cornering ABS, który gwarantuje bezpieczeństwo w każdym typie zakrętów. Z przodu pracują dwie tarcze o śr. 320 mm z dwoma zaciskami Brembo M 4.32B monobloc, z 4 tłoczkami, montowanymi radialnie. Z tyłu znalazła się tarcza o śr. 245 mm z zaciskiem o jednym tłoczku 34 mm. System ABS ma jeden tryb pracy i nie jest odłączalny.

  •   Innowacyjne oświetlenie

    Okrągły reflektor okala lampa LED, która pełni funkcję światła pozycyjnego oraz DRL do jazdy dziennej. Sprawia także, że Scrambler Sport 1100 Pro pozostaje rozpoznawalny nawet w słońcu. Inspirując się taśmą, którą zabezpieczało się szkło lamp w latach 1970, wewnątrz reflektora znalazł się czarny, metalowy „X”. Z tyłu znalazł się zestaw lamp LED z efektem rozproszenia – technologia unikalna w świecie jednośladów.

 

Specyfikacja

 
Zawieszenie przód W pełni regulowany widelec Öhlins o średnicy 48 mm
Przednie koło Aluminiowe,10- szprychowe 3.50" x 18"
Zawieszenie tył Centralny amortyzator Ohlins z regulacjami napięcia wstępnego i tłumienia dobicia
Tylne koło Aluminiowe, 10- szprychowe, 5.50" x 17"
Hamulec przód 2 tarcze Brembo o średnicy 320 mm, czterotłoczkowe zaciski Brembo Monobloc, Bosch Cornering ABS jako standardowe wyposażenie
Hamulec przód Tarcza 245 mm, 1-tłoczkowy zacisk Brembo, Bosch Cornering jako standardowe wyposażenie
Tablica LCD