SCRAMBLER 1100 SPORT PRO TO DZIEŁO SZTUKI ZE SPORTOWYM NASTAWIENIEM. W MALOWANIU „MATT BLACK” WYPOSAŻONY W ZAWIESZENIE ÖHLINS, Z NISKĄ KIEROWNICĄ ORAZ LUSTERKAMI W STYLU CAFÉ RACER STAJE SIĘ NAJPOTĘŻNIEJSZYM W RODZINIE.
SCRAMBLER 1100 SPORT PRO TO DZIEŁO SZTUKI ZE SPORTOWYM NASTAWIENIEM. W MALOWANIU „MATT BLACK” WYPOSAŻONY W ZAWIESZENIE ÖHLINS, Z NISKĄ KIEROWNICĄ ORAZ LUSTERKAMI W STYLU CAFÉ RACER STAJE SIĘ NAJPOTĘŻNIEJSZYM W RODZINIE.
Scrambler 1100 Sport ro wyposażony jest w niską kierownicę oraz lusterka w stylu cafe racer. Dostępny jest w kolorze "Matt Black". Logo 1100 umieszczono na wymiennych bocznych panelach zbiornika paliwa.
Ducati Scrambler 1100 Sport Pro posiada zawieszenie Öhlins, na które składa się widelec typu upside-down o średnicy goleni 45 mm oraz tylny amortyzator z regulowanym naprężeniem wstępnym sprężyny oraz siłą tłumienia odbicia. Zawieszenie zapewnia 150 mm skoku, aby sprostać wszystkim wymaganiom – od przeszkód typowych dla miasta, do tych spotykanych w lekkim terenie. Połączenie komfortu i osiągów potwierdza uniwersalne nastawienie Scramblera 1100 Sport Pro, skoncentrowane na dopasowaniu się do stylu jazdy motocyklisty.
Elektronicznie zarządzana przepustnica Ride by Wire oraz platforma inercyjna sprawiają, że Scrambler 1100 Sport Pro zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa aktywnego. Dzięki temu osiągi nieustannie pozostają w zasięgu każdego motocyklisty i dopasują się do każdego zastosowania dzięki Trybom Jazdy. Scrambler 1100 Sport Pro wyposażony jest w Ducati Traction Control (DTC).
Scramblera 1100 Sport Pro napędza silnik chłodzony cieczą i olejem, o pojemności 1079 cm3, 2-zaworowy, w układzie L-twin, spełniający normy EURO 5. Ma średnicę tłoka 98 mm i skok 71,5 mm. Uwielbia gładkie przyspieszenia z dowolnych obrotów i zapewnia łatwość oddawania mocy. Silnik Desmodue ma lekki blok silnika oraz posiada pokrywy sprzęgła i alternatora z maszynowo obrabianego aluminium. Dwie pokrywy pasków rozrządu także wykonano maszynowo z aluminium – tak, aby podkreślały niepowtarzalną estetykę jednostki napędowej.
Rama to konstrukcja kratownicowa z rur stalowych z podwójną rurą górną. Esencją, jak to w Scramblerze, jest podkreślenie silnika i dopełnienie go aluminiową ramą tylną. Takie podwozie zapewnia wysoką zwrotność w mieście oraz w górskich zakrętach. Dzięki szerokiej kierownicy, miejskie przeszkody stają się zabawą dla dzieci. Rozstaw osi 1514 mm podnosi stabilność, nawet przy wysokich prędkościach.
Scrambler 1100 Sport Pro wyposażony jest z hamulce Brembo z czułym na przechyły Cornering ABS, który gwarantuje bezpieczeństwo w każdym typie zakrętów. Z przodu pracują dwie tarcze o śr. 320 mm z dwoma zaciskami Brembo M 4.32B monobloc, z 4 tłoczkami, montowanymi radialnie. Z tyłu znalazła się tarcza o śr. 245 mm z zaciskiem o jednym tłoczku 34 mm. System ABS ma jeden tryb pracy i nie jest odłączalny.
Okrągły reflektor okala lampa LED, która pełni funkcję światła pozycyjnego oraz DRL do jazdy dziennej. Sprawia także, że Scrambler Sport 1100 Pro pozostaje rozpoznawalny nawet w słońcu. Inspirując się taśmą, którą zabezpieczało się szkło lamp w latach 1970, wewnątrz reflektora znalazł się czarny, metalowy „X”. Z tyłu znalazł się zestaw lamp LED z efektem rozproszenia – technologia unikalna w świecie jednośladów.
Zawieszenie przód | W pełni regulowany widelec Öhlins o średnicy 48 mm |
Przednie koło | Aluminiowe,10- szprychowe 3.50" x 18" |
Zawieszenie tył | Centralny amortyzator Ohlins z regulacjami napięcia wstępnego i tłumienia dobicia |
Tylne koło | Aluminiowe, 10- szprychowe, 5.50" x 17" |
Hamulec przód | 2 tarcze Brembo o średnicy 320 mm, czterotłoczkowe zaciski Brembo Monobloc, Bosch Cornering ABS jako standardowe wyposażenie |
Hamulec przód | Tarcza 245 mm, 1-tłoczkowy zacisk Brembo, Bosch Cornering jako standardowe wyposażenie |
Tablica | LCD |