1100 Dark Pro

RUSZAJ W DROGĘ, JEDŹ Z DUMĄ, ZACZARUJ ULICE NIEPOWTARZALNĄ OSOBOWOŚCIĄ. NOWY 1100 DARK PRO. CZARNE SERCE, DUSZA SCRAMBLERA

Nowe niesamowite cechy

 
  •   Ikoniczny styl

    Nowe malowanie Dark Stealth połączone zostało z czarną ramą rurową oraz aluminiową tylną ramą pomocniczą, także czarną. Tył jest najbardziej wyrazistą częścią motocykla dzięki nowym wydechom po prawej stronie oraz nisko umieszczonej tablicy rejestracyjnej. Dzięki temu motocykl staje się kompaktowy.

  •   Pełny technologii

    Elektronicznie zarządzana przepustnica Ride by Wire oraz platforma inercyjna sprawiają, że Scrambler 1100 Dark PRO zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa aktywnego. Dzięki temu osiągi nieustannie pozostają w zasięgu każdego motocyklisty i dopasują się do każdego zastosowania za sprawą Trybów Jazdy. Scrambler 1100 Dark PRO wyposażony jest w Ducati Traction Control (DTC).

  •   Silnik

    Scramblera 1100 Dark PRO napędza silnik chłodzony cieczą i olejem, o pojemności 1079 cm3, 2-zaworowy, w układzie L-twin, spełniający normy EURO 5. Ma średnicę tłoka 98 mm i skok 71,5 mm. Uwielbia gładkie przyspieszenia z dowolnych obrotów i zapewnia łatwość oddawania mocy. Silnik Desmodue ma lekki blok silnika oraz posiada pokrywy sprzęgła i alternatora z maszynowo obrabianego aluminium. Dwie pokrywy pasków rozrządu także wykonano maszynowo z aluminium – tak, aby podkreślały niepowtarzalną estetykę jednostki napędowej.

  •   Komfort jazdy

    Rama to konstrukcja kratownicowa z rur stalowych z podwójną rurą górną. Esencją, jak to w Scramblerze, jest podkreślenie silnika i dopełnienie go aluminiową ramą tylną. Takie podwozie zapewnia wysoką zwrotność w mieście oraz w górskich zakrętach. Dzięki szerokiej kierownicy, miejskie przeszkody stają się na Scramblerze dziecinną zabawą. Rozstaw osi 1514 mm podnosi stabilność, nawet przy wysokich prędkościach.

  •   Układ hamulcowy Brembo

    Scrambler 1100 Dark PRO wyposażony jest z hamulce Brembo z czułym na przechyły Cornering ABS, który gwarantuje bezpieczeństwo w każdym typie zakrętów. Z przodu pracują dwie tarcze o śr. 320 mm z dwoma zaciskami Brembo M 4.32B monobloc, z 4 tłoczkami, montowanymi radialnie. Z tyłu znalazła się tarcza o śr. 245 mm z zaciskiem o jednym tłoczku 34 mm. System ABS ma jeden tryb pracy i nie jest odłączalny.

  •   Innowacyjne oświetlenie

    Okrągły reflektor okala lampa LED, która pełni funkcję światła pozycyjnego oraz DRL do jazdy dziennej. Sprawia także, że Scrambler 1100 Dark PRO pozostaje rozpoznawalny nawet w słońcu. Inspirując się taśmą, którą zabezpieczało się szkło lamp w latach 1970, wewnątrz reflektora znalazł się czarny, metalowy „X”. Z tyłu znalazł się zestaw lamp LED z efektem rozproszenia – technologia unikalna w świecie jednośladów.

 

Liczby

 
Zawieszenie przód W pełni regulowany widelec Marzocchi o średnicy 45 mm
Przednia koło Aluminiowe, 10- szprychowe, 3.50" x 18"
Zawieszenie tył Amortyzator Kayaba z regulacjami napięcia wstępnego i tłumienia odbicia
Tylne koło Aluminiowe, 10- szprychowe, 5.50" x 17"
Hamulec przód 2 tarcze Brembo o średnicy 320 mm, czterotłoczkowe zaciski Brembo Monobloc M4.32 montowane radialnie, osiowa pompa hamulcowa, Bosch Cornering ABS jako standardowe wyposażenie
Hamulec tył Tarcza 245 mm, 1-tłoczkowy zacisk Brembo, Bosch Cornering jako standardowe wyposażenie